петък, 25 март 2011 г.

Пролетно :)



Пролетта дойде.
А с нея и всичко хубаво, за което мечтаех през последните месеци.
Усещам полъха на вятъра, понесъл аромата на отново събудилата се за живот природа.
Зараждащото се ново Слънце, което така обичам да гали лицето ми.
Синьото небе, изпълнено с толкова красиви и пухкави бели облаци.
Малките цветя, събудени, за да украсят с пъстрите си цветови новата премяна на земята.
Ушите ми долавят пъплещите сокове под кората на дърветата...
И очите ми се радват на зелените коси, избуяващи в клоните им...особено освежени и изкрящи след дъждовните целувки.
Птичите песни, будещи ме от унеса сутрин...
Малките бубулечки, забързани нанякъде...
Всичко е така живо, усмихващо, зареждащо!
Пролет е навън...

...и вътре в душата ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар